- Пиардың Қазақстан мен әлемдегі дамуы
- Пиар және саясат .
- Пиар -саясат қызметінің негізгі түсініктері
- Батыс Еуропадағы Пиар саясаттың қолданылуы
- Саяси Жарнаманың мақсаты және оған қойылатын жалпы талаптар.
- PR-саясат жәнеЖарнама айырмашылықтары
- Еліміздегі Пиар саясаттың дамуы. Жарнаманың экономикалық тиімділігі
- Билік органдарындағы Пиар саясаттың ең алғаш қолданылуы.
- Еуропа елдеріндегі Билік органдарындағы Пиар саясат Кеңестер одағындағы жарнама
- Билік органдарындағы пиар саясаттың түрлері
- Пиар саясат және Бақ байланысы Қазақстандағы жарнаманың пайда болуы
- Пиар саясат маркетинг және коммуникация. Жарнама мәтінінің тақырыбын таңдау
- АҚШ ғы билік органдарындағы пиар саясат технолоиялары Жарнама компаниясының мақсат мүддесі
- Пиар саясат технлогиялары
- Билік органдары олардың түрлері.
- Еуропа елдеріндегі Билік органдарындағыПиар саясат
- Мемлекеттік басқарудағы пиар
- Баспасөз маслихаты құрылымы
- PR саясатты ұйымдастыру — қызметтері
- Өкiмет және басқару органдарындағы ортақ қағидалар және олардың iске асыруы
- Сайлау алдындағы үгiттiң 5 формасы
- Қазақстандағы партиялардың пиар саясаты
- Мемлекеттiк құрылымдардағы жұртшылықпен байланыстардың қызметiнiң мәнi
- PR — өкiмет жоғарғы органдарындағы қызметтерін талдау
- Жарнама агенттігінің жұмысын ұйымдастыру
- Нарық және жарнама агенттіктері
- Саяси жарнама және бұқарамен байланыс
- Белгілі бір жарнама ұранын жазып талдаңыз
- Билік орындарындағы жарнама мен көліктегі жарнаманың тиімділігі
- Қазақстандағы партиялардың пиар саясаты
- Еркін тақырыпта жарнама ұранын құрастырыңыз
- Еліміздегі билік орындарында жарнама нарығы қаншалықты дамуда өз пікіріңізді білдіріңіз
- Билік орындарында PRсаясат жүргізу барысына сараптама жасаңыз
- Билік орындарында қазақ тілді жарнаманы сіз қалай қалыптастырар едіңіз
- Пиар, маркетинг және жарнаманың бір бірімен байланысын жазып көрсетіңіз
- Сайлау науқаны кезінде үгіт- насихат жүргізу жұмыстарын қалай бағалар едіңіз
- Қазақ тілді жарнама нарығын қалай дамыту керек ( өз ойыңызды айтыңыз)
- Билік орындарындағы PR саясаттың атқаратын рөліне сараптама жасаңыз
- Қазақстандағы саясатта, шоу бизнесте PR саясаттың қолданылуына талдау жасаңыз
- АҚШ-тың ең ірі ақпарат агенттігі қалай аталады, оның жұмысына шолу жасаңыз
- Логотип деген не ? оның қоғамдағы рөлін айқындаңыз
- Қазақстандағы билік органдарына талдау жасаңыз
- Қоғам және бизнес әлемінде жарнаманың рөлі қандай? Сараптама жасаңыз
- PR саясат жүргізуші деген кім, тұжырымдама жасаңыз
- Инфожарнамаға мысалдар келтіріп, талдау жасаңыз
- Паблисити дегеніміз не оның қызметі туралы талдау жасап көрсетіңіз
- Халықаралық жарнама кодексі туралы айтып беріңіз
- Халықаралық жарнама кодексінің баптарынан мысалдар келтіріңіз
- Билік орындарында жеке тұлғаның беделін көтеруде пайдаланатын жарнама формасы қалай аталатынын атап көрсетіңіз
- Жарнамалық қағаздар тарататын адамдардың қызметі туралы ойыңызды білдіріңіз
- Сайлау алдындағы науқанды ұйымдастыру технологиясына талдау жасаңыз
- Қазақстандағы Пиар саясаттың дамуын өзге мемлекеттердегі саясатпен салыстырыңыз
- Саяси тұлғаның имиджн қалыптастыру технологиясына сараптама жасаңыз
- Мемлекеттік құрылымдардың баспасөз қызметіне талдау жасаңыз
- Коммерциялық құрылымдардың баспасөз қызметіне талдау жасаңыз
- Саяси жарнама имиджін анықтаудың түрлерін жазыңыз
- Қазақстандағы бір жарнама агенттігінің қызметін талдау жасаңыз
- Орталық және жергілікті мемлекеттік органдардың баспасөз қызметі
- Мемлекеттік және коммерциялық құрылымдардың баспасөз қызметін салытырыңыз
- Еліміздегі бүгінгі билік орындарындағы саясатқа жеке көзқарасыңызды білдіріңіз