Жоспар.
- ҚР білім беру жүйесі.
2 . Қазіргі кездегі білім беруді жетілдірудің талаптары.
- Кәсіптік білім берудің педагогикалық принциптері.
- Кәсіптік білім беруде оқушылардың тұлғалық қасиеттерін дамытуға бағытталған оқыту процесін жүзеге асыру.
- Кәсіптік білім беру педагогикасы пәнінің мақсаты, міндеттері, объектісі.
Пайдаланылатын әдебиеттер:
а) Негізгі әдебиеттер:
- ҚР Білім туралы Заңы Алматы, 1990
- ҚР 2015 жылға дейінгі Білім беруді дамыту тұжырымдамасы.
Астана, 2003
- ҚР білім беруді дамытудың 2005-2010 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы. Астана, 20004
- ҚР Президенті Н.Назарбаевтің Қазақстан халқына жолдауы. Астана, 2005
- Айтмағамбетов З, Сәрсекеев М. Мектеп және мамандық таңдау. Алматы, 1983
- Өстеміров К, Шаметов Р, Васильев И.Б. Професиональная педагогика. Алматы, 2005
б) Қосымша.
- Акулова О.В. Информационная работа в условиях профилного обучения. Каро, 2005
- Бақтыбаев Қ, Әлмағамбетова Д. Бастауыш кәсіптік білім мамандықтарына арналған оқу – жоспарының моделін жасау жөніндегі нұсқаулар. Алматы, 2002
- Гладкая И.В, Ильина С.П, Ривикина С.В. Основы профилного обучения и предпрофильной подготовки. Каро, 2005
Лекция мәтіні.
Педагогика ғылыми сөзінің дамуында бірнеше салаларға бөлінеді:
- мектепке дейінгі педогокика
- мектеп педагок
- кәсіпті педагогика
- рлорлорлор
Кәсіптік педагогика рорпорп:
1) Бастауыш кәсіптік білім беру педагогикасы кәсіптік мекен кәсіптік лолодлл орнту, білім беру, тәрбиелеу мәселелерін зерттейді;
2) орта кәсіптік білім беру педагог колледждерде бәләм беру, тәрбие беру;
3) Жоғары метап педагогикасы – академия, университет, институттарда білім беру, тәрбие беру мәселелерін зерттейді.
Кәсіптік педагогиканың дамуы кәсіптік техникалық білім берудің, ғылым берудің, ғылымның, техникалық, экономикалық, өндірістік дамуымен байланысты кәсіптік педагогика даму сатысы:
- жалпы педагог – психология
- инженерлік психология
- еңбек психология
- еңбек физиологиясы
- анмеология (кәсіптік шеберлі жету жайында ғылым).
осындай ғылымдар құрамды бөліктері болып саналады.
Кәсіптік педагогика пәні мына мәселелерді зерттейді:
1) Оқыту мен тәрбиелеудің кәсіптік тұрғыдан жағдайы, оқушылар мен студенттерді баулып отырған оқыту мен тәрбиелеу мен мәселелерін зерттейді.
Кәсіптік білім беру мазмұны – қоғамдық, әлеуметтік жағдайлар мен ғылыми – техникалық жетістіктерге байланысты анықталады.
3) Кәсіптік.
Білімді оқып – үйренудегі ерекшеліктер – ғылыми – техникалық білімдерді оқып үйрену, кәсіптік бейімділіктер мен іс-жүзінде білімді қолдана қолдана білу, кәсіптік қызметтің әдіс-тәсілдерін, кәсіптік сана мен жеке адамның қасиеттерін жетілдіруге байланысты.
4) Негізгі бағыттары – кәсіптік оқу орындарындағы оқу тәрбие процестерін жүргізу.
Кәсіптік педагогика – педагогика ғылымының бір саласы, адам баласына кәсіптік білім беру беру, тәрбие беру мәселелерін үйретіп, жеке адамның кәсіптік қалыптасуы мен әлеуметтік маңызды саналарын жетілдіру мәселелерін оқытып үйретеді.
Өте кеш дамыған, жас ғылым.